Inschrijfochtenden

Op de open inschrijfochtenden vertellen wij u graag meer over het onderwijs op BS Uniek, laten we u de school in bedrijf zien en kunt u uw zoon of dochter aanmelden.

Het bezoeken van de inschrijfochtend kan al gedaan worden vanaf het moment dat uw kind 2 jaar oud is en liefst voor de derde verjaardag van uw kind. Zo krijgen wij als school ruim van tevoren in beeld hoe groot de groei van nieuwe leerlingen zal zijn.

Als het kind dat wordt aangemeld jonger dan 3 jaar is, betreft het nog een vooraanmelding. De officiële aanmelding gaat pas in als het kind 3 jaar geworden is.

Ook voor schooljaar 2023-2024 staan weer nieuwe inschrijfochtenden gepland. U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar:

• Juf Susanne : s.hansen@borgesius.net
  • Juf Sharona : s.gijzen@borgesius.net

De inschrijfochtend is van 09.00-10.30 uur

• vrijdag 06 oktober 2023
  • donderdag 23 november 2023
  • dinsdag 09 januari 2024
  • vrijdag 22 maart 2024
  • woensdag 15 mei 2024
  • donderdag 13 juni 2024

We vinden het leuk als uw zoon of dochter ook aanwezig is. Als u vragen heeft, maak gerust een afspraak!