Jaarplan 2024-2025

In 2021-2022 hebben wij het schoolplan 2022-2026 geschreven, dit is mede gebaseerd op het Koersplan vanuit de Borgesiusstichting. In het schoolplan staan onze schooldoelen voor de komende vier jaar beschreven. Vanuit deze doelen, worden er per schooljaar ontwikkelpunten uitgewerkt. Dit resulteert in een jaarplan waar BS Uniek mee werkt. In schooljaar 2024-2025 gaan we ons op de volgende gebieden verder ontwikkelen:

1. Een goed werkend kwaliteitssysteem implementeren.
  2. Borgen onderwijsvernieuwingen: EDI, Close Reading en de samenwerking met Kober borgen/uitbouwen.
  3. De opbrengsten verhogen/stabiliseren.
  4. Het buitenspelen een impuls geven.
  5. Technisch lezen; implementeren nieuwe leesmethode en het verhogen van de leesopbrengsten en leesmotivatie.
  6. Passend partnerschap voor gelijke kansen; starten met de Doe en Leerklas en teamscholing traumasensitief onderwijs.
  7. Wereldburgerschap verder implementeren.
  8. Begrijpend lezen onderwijs.
  9. Technologie- ICT; hoe kunnen we AI inzetten in ons onderwijs?